Skontaktuj się

Zanim do nas napiszesz zerknij na "najczęstsze pytania" poniżej. Sprawdź, czy nie znajdziesz w nich odpowiedzi. 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

    Dane kontaktowe:

    Właścicielem marki Tuzzle oraz Sprzedawcą jest firma:
    123 Solutions
    ul. Traktorowa 20/68
    Łódź, 91–129
    NIP 7251100576
    REGON 472898857

    tel. kontaktowy: +48 792-123-307
    e-mail: puzzle@tuzzle.pl

    PYTANIA / ODPOWIEDZI

    Najczęstsze pytania:

    Gdzie produkowane są puzzle Tuzzle?

    Nasze puzzle projektowane, produkowane i pakowane są w Polsce. 

    Skąd wysyłane jest zamówienie?

    Paczki wysyłane są z samego centrum Polski, a łódzki magazyn mieści się przy ulicy Wersalskiej  47/75.

    Czy Tuzzle ma sklep stacjonarny?

    Nope. Nie posiadamy sklepu stacjonarnego, a nasze produkty sprzedajemy jedynie za pośrednictwem strony internetowej.

    Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?

    Nie obsługujemy odbiorów osobistych.

    Chcę zamówić kilka zestawów puzzli. Czy otrzymam rabacik?

    W Tuzzle umiemy w rabaty. Odwiedzaj naszą stronę, zapisz się do newslettera. Bądź pierwszym z poinformowanych o aktualnych akcjach promocyjnych.

    Czy mogę otrzymać FV za zamówienie?

    Oczywiście. Wystarczy, że podczas składania zamówienia podasz dane do faktury.

    W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

    Dla Twojej wygody wprowadziliśmy szeroki wachlarz płatności. Od tradycyjnych przelewów, przez szybkie płatności, aż do płatności odroczonych. Szczegóły tutaj -> https://tuzzle.pl/platnosci-i-dostawa/

    Czy mogę zapłacić za paczkę przy odbiorze?

    Nie. Nie wysyłamy paczek za pobraniem - płatnych przy odbiorze.

    W jaki sposób paczka do mnie dotrze ?

    Na terenie Polski przesyłkę dostarczymy do Ciebie korzystając z:

    • Przesyłki kurierskiej DPD 
    • Przesyłki kurierskiej InPost 
    • Przesyłki do punktu odbioru - Paczkomat  InPost

    Za granicę kraju nasze puzzle podróżują firmą kurierską DPD.

    Ile kosztuje wysyłka?

    Zawsze darmowa wysyłka na terenie Polski. Sprawdź ceny dostawy dla innych krajów. 

    Szczegóły tutaj -> 

    Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 13:00 i opłacone za pośrednictwem szybkich płatności online wysyłamy tego samego dnia.
    Zamówienia opłacone tradycyjnym przelewem realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

    W jaki sposób mogę zwrócić zamówienie?

    Na zwrot puzzli masz 14 dni od chwili otrzymania przesyłki.  Pamiętaj, że nie mogą one nosić śladów użytkowania. 

    Paczkę wysyłasz na swój koszt za pośrednictwem dowolnego przewoźnika. Dokładna instrukcja tutaj -> 

    Kiedy otrzymam zwrot za odesłane produkty?

    Po otrzymaniu Twojego zwrotu potrzebujemy około 5 dni roboczych, żeby go przeprocesować i zwrócić Ci środki na konto podane w formularzu zwrotu.

    Jak zgłosić reklamację?

    Napisz do nas, opisz sytuację i dołącz zdjęcia uszkodzeń. Skontaktujemy się z Tobą, by sprawnie przeprowadzić Cię przez proces reklamacyjny - puzzle@tuzzle.pl