Skontaktuj się
Zanim do nas napiszesz zerknij na "najczęstsze pytania" poniżej. Sprawdź, czy nie znajdziesz w nich odpowiedzi.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Dane kontaktowe:
Właścicielem marki Tuzzle oraz Sprzedawcą jest firma:
123 Solutions
ul. Traktorowa 20/68
Łódź, 91–129
NIP 7251100576
REGON 472898857
tel. kontaktowy: +48 792-123-307
e-mail: puzzle@tuzzle.pl
Najczęstsze pytania:
Nasze puzzle projektowane, produkowane i pakowane są w Polsce.
Paczki wysyłane są z samego centrum Polski, a łódzki magazyn mieści się przy ulicy Wersalskiej 47/75.
Nope. Nie posiadamy sklepu stacjonarnego, a nasze produkty sprzedajemy jedynie za pośrednictwem strony internetowej.
Nie obsługujemy odbiorów osobistych.
W Tuzzle umiemy w rabaty. Odwiedzaj naszą stronę, zapisz się do newslettera. Bądź pierwszym z poinformowanych o aktualnych akcjach promocyjnych.
Oczywiście. Wystarczy, że podczas składania zamówienia podasz dane do faktury.
Dla Twojej wygody wprowadziliśmy szeroki wachlarz płatności. Od tradycyjnych przelewów, przez szybkie płatności, aż do płatności odroczonych. Szczegóły tutaj -> https://tuzzle.pl/platnosci-i-dostawa/
Nie. Nie wysyłamy paczek za pobraniem - płatnych przy odbiorze.
Na terenie Polski przesyłkę dostarczymy do Ciebie korzystając z:
- Przesyłki kurierskiej DPD
- Przesyłki kurierskiej InPost
- Przesyłki do punktu odbioru - Paczkomat InPost
Za granicę kraju nasze puzzle podróżują firmą kurierską DPD.
Zawsze darmowa wysyłka na terenie Polski. Sprawdź ceny dostawy dla innych krajów.
Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 13:00 i opłacone za pośrednictwem szybkich płatności online wysyłamy tego samego dnia.
Zamówienia opłacone tradycyjnym przelewem realizujemy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Na zwrot puzzli masz 14 dni od chwili otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że nie mogą one nosić śladów użytkowania.
Paczkę wysyłasz na swój koszt za pośrednictwem dowolnego przewoźnika. Dokładna instrukcja tutaj ->
Po otrzymaniu Twojego zwrotu potrzebujemy około 5 dni roboczych, żeby go przeprocesować i zwrócić Ci środki na konto podane w formularzu zwrotu.
Napisz do nas, opisz sytuację i dołącz zdjęcia uszkodzeń. Skontaktujemy się z Tobą, by sprawnie przeprowadzić Cię przez proces reklamacyjny - puzzle@tuzzle.pl