STRAAASZNE CENY -35% | ZAWSZE DARMOWA WYSYŁKA
Reklamacje i zwroty
Home » Reklamacje i zwroty
Zwrot
Zmiana planów? Jeśli z jakichś powodów uznasz, że chcesz zwrócić zakupiony towar masz na to 14 dni od chwili otrzymania przesyłki.
Pamiętaj, że produkt nie może być zniszczony, nie może nosić śladów użytkowania, puzzle muszą pozostać w zamkniętej torebce, a wewnątrz oryginalnego opakowania muszą znajdować się wszystkie elementy zestawu.
- Wypełnij formularz zwrotu - znajduje się tutaj.
- Dołącz paragon lub fakturę.
- Zabezpiecz przesyłkę tak, by puzzle nie ucierpiały podczas podróży.
- Paczkę odeślij na adres:
Tuzzle
Wersalska 47/75 lok.8 (wieżowiec)
91-212 Łódź
z dopiskiem "Tuzzle Zwrot" - Pamiętaj, że puzzle odsyłasz na swój koszt. Nie zwracamy kosztów wysyłki i nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
- Po otrzymaniu Twojego zwrotu potrzebujemy około 5 dni roboczych żeby go przeprocesować i zwrócić Ci środki na konto podane w formularzu zwrotu.
Reklamacja
Twoje puzzle przyszły uszkodzone? Nam też jest przykro, bo nie tak to miało być.
Napisz do nas, opisz sytuację i dołącz zdjęcia uszkodzeń. Skontaktujemy się z Tobą, by sprawnie przeprowadzić Cię przez proces reklamacyjny - puzzle@tuzzle.pl