Reklamacje i zwroty

Zwrot

Zmiana planów? Jeśli z jakichś powodów uznasz, że chcesz zwrócić zakupiony towar masz na to 14 dni od chwili otrzymania przesyłki.
Pamiętaj, że produkt nie może być zniszczony, nie może nosić śladów użytkowania, puzzle muszą pozostać w zamkniętej torebce, a wewnątrz oryginalnego opakowania muszą znajdować się wszystkie elementy zestawu.

  1. Wypełnij formularz zwrotu - znajduje się tutaj.
  2. Dołącz paragon lub fakturę.
  3. Zabezpiecz przesyłkę tak, by puzzle nie ucierpiały podczas podróży.
  4. Paczkę odeślij na adres:
    Tuzzle
    Wersalska 47/75 lok.8 (wieżowiec)
    91-212 Łódź
    z dopiskiem "Tuzzle Zwrot"
  5. Pamiętaj, że puzzle odsyłasz na swój koszt. Nie zwracamy kosztów wysyłki i nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
  6. Po otrzymaniu Twojego zwrotu potrzebujemy około 5 dni roboczych żeby go przeprocesować i zwrócić Ci środki na konto podane w formularzu zwrotu.

Reklamacja

Twoje puzzle przyszły uszkodzone? Nam też jest przykro, bo nie tak to miało być.
Napisz do nas, opisz sytuację i dołącz zdjęcia uszkodzeń. Skontaktujemy się z Tobą, by sprawnie przeprowadzić Cię przez proces reklamacyjny - puzzle@tuzzle.pl

Koszyk
Wielorabaty dla PuzzleLoversów | ZAWSZE DARMOWA WYSYŁKA
Użyj kuponu “DzienDziecka” aby otrzymać 40,00 zł rabatu!
Strona internetowa wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zacznij pisać by wyszukać produkt.